سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حافی

تست مدیریت

سید عارف حسین دیدگاه

کوئیز زیر از چهار سؤال تشکیل شده که به شما خواهد گفت آیا برای این که یک مدیر حرفه‌ای باشید، شایستگی لازم را دارید یا نه؟

سؤال‌ها مشکل نیستند. در مورد هر سؤال اول سعی کنید خودتان پاسخ بدهید و بعد پاسخ را بخوانید تا ببینید درست جواب داده‌اید یا خیر.

.

.

.

.

1-از شما خواسته شده یک زرافه را در یخچال قرار دهید. چطور این کار را انجام می‌دهید؟

.ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: مدیریت، لطیفه

حکایت (خواندنی)

سید عارف حسین دیدگاه

حکایت (صومعه)
اتومبیل مردی که به تنهایی سفر می کرد در نزدیکی صومعه ای خراب شد.  مرد به سمت صومعه حرکت کرد و به رئیس صومعه گفت : «ماشین من خراب شده. آیا می توانم شب را اینجا بمانم؟ »
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: ادبی، فرهنگی، حکایت

اکثریت نادان و اقلیت خائن

سید عارف حسین دیدگاه

اکثریت نادان و اقلیت خائن

اوریانا فالاچی روزنامه نگار برجسته ایتالیائی ، از وینستون چرچیل سئوال میکند ، آقای نخست وزیر شما چرا برای ایجاد یک دولت استعماری و دست نشانده به آنسوی اقیانوس هند میروید و دولت هند شرقی را بوجود می آورید ، اما این کار را نمیتوانید در بیخ گوشتان یعنی در کشور ایرلند که سالهاست با شما در جنگ وستیز است انجام بدهید ؟
وینستون چرچیل بعد از اندکی تامل پاسخ میدهد : برای انجام این کار به دو ابزار مهم احتیاج داریم که آن دو ابزار را در ایرلند در اختیار نداریم . روزنامه نگار میپرسد . آن دو ابزار چیست ؟
چرچیل پاسخ میدهد
:
    اکثریت نادان و اقلیت خائن .


کلمات کلیدی:

آیا کابل پایتخت است؟؟

سید عارف حسین دیدگاه

آیا کابل پایتخت است؟!
منبع : خبرگزاری صدای افغان(آوا)
کابل، هیچ‏گاه شکل و قیافه یک پایتخت واقعی را برای افغانستان نداشته است. تراکم جمعیت بیش از حد و عدم وجود بازسازی، این پایتخت ویران را همچنان ویران جلوه می‏دهد، اما ناآرامی‏ها در کابل بیش از موارد دیگر، چهره این شهر را منفور جلوه داده است. کابل از لحاظ امنیتی هم، هیچ شباهتی به یک پایتخت ندارد و این وضعیت، صدمات جبران ناپذیری به این شهر زده است. ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

سرنوشت دانشگاه در پارلمان افغانستان

سید عارف حسین دیدگاه

سرنوشت دانشگاه درپارلمان افغانستان

برافراشتن لوح? دانشگاه دربلخ وعکس العمل قبیلوی سردارمحمد سلطانی قوماندان امنی? آنجا، مرا واداشت تا هموطنان را درجریان سرنوشت بحث دانشگاه- پوهنتون درمجلس نمایندگان کشور قرار دهم.ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: ادبی، فرهنگی

   1   2   3   4   5   >>   >
?بازدید امروز: (9) ، بازدید دیروز: (17) ، کل بازدیدها: (257974)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ